niedziela, 9 listopada 2014

Co u Ciebie? A dziękuje, wszystko do dupy

Są takie chwile w życiu kiedy czujesz, że już jest fajnie, wszystko zaczyna się układać - problemy ze zdrowiem poszły w niepamięć, nuda nie doskwiera, hajs się zgadza i właśnie czekasz na zaplanowany biwak ze znajomymi. Aż tu nagle JEBS. Ni z gruchy ni z pietruchy wszystko zaczyna się walić. Nagle się przeziębiłaś choć nic na to wcześniej nie wskazywało, tracisz prace a pytając o powód Twojego zwolnienia słyszysz ''bez powodu'', a zaplanowany wcześniej biwak odpada bo przecież dopiero co straciłeś swój środek dochodu, jesteś przeziębiony a przyjaciółka nie pojedzie bo jej chłopak nie ma ochoty na zabawę.

W takich chwilach człowieka po prostu przygniata. Ja to widzę w formie dźwigania ciężkiego głazu, a raczej w liczbie mnogiej gdyż każdy jest przypisany do danej rzeczy, jak : zdrowie, praca, rodzina, uczucia.

Dobrze jest mieć w takich chwilach kogoś bliskiego. Nie mówię tu konkretnie o rodzinie, bo rodzina powie Ci dobre ale nieszczere słowo na pocieszenie (nieszczere gdyż przecież zawiodłeś) albo wgl zmieszają Cię z błotem (zależy od rodziny). Przyjaciele w tej kwestii są najlepsi.

Właśnie przeżywając ten ciężki okres w życiu (choć to niepierwszy i ostatni raz) poznałam się na niektórych ludziach. Ich empatia, ich zainteresowanie Twoja osobą, Twoim ''Problemem'' to jak danie porządnego kopa w dupę. ''Człowieku podnieś się i walcz'.' No to wstajesz i walczysz.

Dziękuje tym osobą za to, że są i że dostałam od nich tego kopniaka :D Szkoda czasu na dumanie nad Problemem gdy można zacząć szukać rozwiązań.

Jeżeli ktoś tak ja ja czuje się dziś przytłoczony nagłym tornadem niech się uśmiechnie. Możemy sobie przybić piątkę i powiedzieć '' Będzie dobrze '' :)


Ostatnimi czasy poza pracą miałam okazje trochę pozwiedzać.
 Niestety przez awarię komputera straciłam połowę zdjęć :c

 ''Hotel nad Wisłą '' Tczew/ Malbork





 Hotel '' Willa Port" w Ostródzie

 Godzina 5 nad ranem. Szkoda, że taka słaba jakość.

Tu już trochę późniejsza godzina :)

W hotelu BOSS w Warszawie
(niestety nie mam żadnych innych zdjęć z Warszawy :c )